تفریحی

  • ۰
  • ۰

مدل های جدید کیف شانل Chanel

new-chanel-chanel-bag-models

شانل (Chanel) عنوان برند مشهور فرانسوی است که توسط آلن و جرارد ورتیمر پایریزی شد این برند سالیانه در زمینه تولید لباس های خانگی، محصولات لاکچری و لوکس برای خانم های جوان و دیگر قشر جامعه فعالیت میکند.

جدیدترین کلکسیون کیف شنل ۲۰۱۷ خیلی از مدل های براق قدیمی تر را هم در خود دارد، اما این آلبوم کیف چنان پربار و وسیع است که مدل های بسیار خیره کننده ای در آن یافت می شود.

ست کیف و کفش مدل لباس مجلسی مدل مانتو

چندین و چند مدل بوی بگ ( boy bag ) و کیف های دستی در کلکسیون کیف شنل دیده می شوند که هواداران پر و پا قرص شنل را راضی نگه می دارند. اما اگر به دنبال کیف کاربردی تر یا همه کاره هستید، این جدیدترین کلکسیون کیف شنل، با کیف های بزرگ و کوچک کارآمد خود، شما را نا امید نخواهد کرد.

در جدیدترین کلکسیون کیف شنل مدل های ساده، درست شده از یک نوع چرم یکدست یا پوست ماری و تکه دوزی های شکیل و موقر زیادی به چشم می خورد.

کیفهای شنل با بند بلند را می توان به عنوان کیفهای روزمره استفاده کرد. کیف های بدون بند معمولا مناسب مهمانی های شب و رسمی هستند. می توانید این کیفها را بر حسب رنگ لباسی که می پوشید ست کنید و یا اینکه لباس یک رنگ ساده بپوشید و کیف با رنگ متضاد، دست بگیرید تا کیف شما کاملا به چشم بیاید.

new-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-models

ست کیف و کفش مدل لباس مجلسی مدل مانتو

new-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-models

new-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-models

شنل نه تنها در ساخت و طراحی کیف های کلاسیک و لوکس شهره است، بلکه همواره کلکسیون خلاقانه و بی نظیری از کیف پول، کیف کارت، کیف مخصوص پول خرد و محصولات چرمی کوچک ارائه داده است. در کلکسیون جدید کیف پول شنل ۲۰۱۷، بیشتر مدل های جدی و کلاسیک به چشم می خورد.

new-chanel-chanel-bag-models

new-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-modelsnew-chanel-chanel-bag-models
مشهور ترین برند های سال در تولید کیف کدام اند؟
شنل که یکی از مشهور ترین برند های کیف دنیا محسوب می شود، هر ساله با طراحی های جدید و در عین حال کلاسیک خود، در دنیای مد کیف می درخشد.

ست کیف و کفش مدل لباس مجلسی مدل مانتو

 

  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • میلاد واژدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی